آن چه می ‌تواند یک سفر رویایی را به کابوس تبدیل کند!
نوشته شده توسط : mary

 

احتمالا بسیاری از ما بارها با هواپیما پرواز کردیم و به سفر رفته ایم و این کار به نظرمان ساده است. اما بهتر است توجه کنیم که رعایت برخی از نکات در پروازها می تواند بسیار پر اهمیت باشد و سلامت ما در حین پرواز را تضمین کند. در این مقاله با ما باشید تا با برخی از این نکات اولیه آشنا شویم و بدانیم که بهتر است چه کارهایی را در هواپیما انجام داده و از انجام دادن چه کارهایی پرهیز کنیم.

استفاده از داروهای جدید

قطعا منطقی نیست که برای اولین بار از یک دارو در هواپیما استفاده کنیم. چرا که داروها ممکن است عوارض مختلفی داشته باشند و برای ما مشکلاتی را ایجاد کنند. بنابراین در صورتی که قرار است از یک دارو برای اولین بار استفاده کنیم، بهتر است در خانه باشیم و بدانیم که برای دسترسی به دکتر یا بیمارستان مشکلی نداریم. رزرو تور کیش

اطلاعات ایمنی ضروری

معمولا این اطلاعات در هر پروازی تکرار می شوند و گوش دادن به آن ها برای کسی که بارها پرواز کرده است، بسیار کسل کننده خواهد بود. اما به یاد داشته باشید که اتفاق تنها یک بار می افتد و همین اطلاعات تکراری و خسته کننده ممکن است روزی جان شما را نجات دهد. بنابراین به آن ها بی توجه نباشید و در هر پرواز، نزدیک ترین راه خروج و فاصله ی خود با آن را بررسی کنید.

آن چه می ‌تواند یک سفر رویایی را به کابوس تبدیل کند!

شوخی های بی مورد

در هواپیما در رابطه با بمب گذاری و سلاح های مختلف شوخی نکنید. چرا که خدمه ی هواپیما به راحتی اجازه ی اخراج شما از هواپیما را دارند.

خواباندن صندلی حین صرف غذا

معمولا در زمان صرف غذا رفتار مودبانه به این صورت است که شما صندلی خود را نخوابانید و در صورتی که قبلا این کار را کرده اید نیز آن را به حالت عادی بازگردانید. در این صورت فردی که در صندلی پشتی شما است قادر خواهد بود که به طور کامل به سینی خود دسترسی داشته باشد. تور کیش نوروز 98

غذاهای بودار

بهتر است در پرواز از خوردن غذاهای بودار صرف نظر کنید. خوردن این غذاها می تواند برای اطرافیان شما بسیار آزار دهنده باشد.

دکمه ی تماس

بهتر است از این دکمه به هر دلیلی استفاده نکنید. استفاده از این دکمه تنها برای مواقع ضروری است. مانند زمان هایی که حال شما بد است و یا در شب نمی توانید از روی صندلی خود بلند شوید و افراد دیگر را نیز بیدار کنید.

آن چه می ‌تواند یک سفر رویایی را به کابوس تبدیل کند!

قرار دادن چمدان

برای هر فردی در قسمت بالای صندلی اش، محلی برای قرار دادن چمدان ها در نظر گرفته شده است. بهترین کار این است که شما برای قرار دادن چمدان هایتان تنها از این قسمت استفاده کنید و جای بقیه را اشغال نکنید.

پاهای خود را به دیگران نزنید!

ممکن است افرادی در پروازهای طولانی کفش های خود را دربیاورند. اما لطفا اگر این کار را انجام دادید، پایتان را در صندلی مقابل قرار ندهید و یا به پنجره نچسبانید. نرخ ویژه تور کیش

احترام به حریم شخصی دیگران

معمولا صندلی های هواپیما روز به روز کوچک تر می شود اما این موضوع دلیل خوبی نیست که شما فضای فرد کناری خود را نیز اشغال کنید. یادتان باشد که او نیز مانند شما پول پرواز را پرداخته است و این کاملا دور از ادب است که شما حریم شخصی او را نادیده بگیرید.

آن چه می ‌تواند یک سفر رویایی را به کابوس تبدیل کند!

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: آن چه می ‌تواند یک سفر رویایی را به کابوس تبدیل کند!,رزرو تور کیش,تور کیش نوروز 98,نرخ ویژه تور کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: